Ihr Reise-Experte: Raphael Meese
+49-221-56797-706
  • Uw reisexpert Raphael Meese
  • 10:00 - 18:00 Uhr (maandag - vrijdag)
Openingstijden

Landelijke feestdagen en feestdagen in Noordrijn-Westfalen zijn hiervan uitgesloten.

Onze hulp artikelen per onderwerp

Heeft u nog vragen? Wij zullen u graag de antwoorden geven.

 

Reservering en betaling


Bij ons heb je de keuze tussen twee betaalmethoden: per credit card of per iDeal. Wij leggen je uit waar je op moet letten bij het betalen >>

Bij de meerderheid van de aanbiedingen is een creditcard noodzakelijk. Hoewel je geen creditcard nodig hebt voor de betaling, heb je wel een creditcard nodig voor het betalen van de borg. Lees hier waar je op moet letten bij het gebruik van een creditcard en waar er uitzonderingen zijn >>

Wanneer reisplannen spontaan veranderen, is een flexibel annuleringsbeleid van essentieel belang. Veel camperverhuurbedrijven bieden gratis omboeking en tegemoetkoming in annuleringen. Wij hebben de belangrijkste info en de annuleringstermijnen van onze partners hier samengevat >>

 

Ophalen en inleveren


Bij elke camperaanbieding vind je onder meer specifieke informatie over de ophaal- en teruggavetijden van het gekozen station. Je dient altijd op deze informatie te letten, want een het ophalen of terugbrengen van de camper buiten de openingstijden is meestal niet mogelijk >>

Bij de meeste campers die je via CamperDays kunt huren, is het normale rijbewijs klasse B voldoende. Je hoeft maar in een paar landen een internationaal rijbewijs te hebben. Wij geven een overzicht van welk rijbewijs het juiste is voor je camperreis >>

Of je naast je gewone rijbewijs ook een internationaal rijbewijs nodig hebt, hangt af van je bestemming. Ontdek hier waar het internationale rijbewijs wordt aanbevolen en waar het verplicht is >>

 

Verzekeringen en aanvullende diensten


De meeste verhuurders bieden een premiumpakket aan met een aantal extra voordelen bovenop de basisverzekering. Lees hier wat het premium pakket inhoudt en wanneer het zinvol is >>

Als je de camper niet terugbrengt naar het station waar je hem hebt opgehaald, spreekt men van one-wayhuur. Bij veel verhuurbedrijven is dit alleen mogelijk tegen een zogenaamde one-way fee. Ontdek hier welke kosten je kunt verwachten, waar je op moet letten bij one-way routes en wanneer een one-way huur de moeite waard is >>

Normaalgesproken rekent het verhuurbedrijf een extra vergoeding om de retourkosten te dekken. Deze vergoeding voor een enkele reis varieert naar gelang van het land, de verhuurder en de route. Lees hier welke kosten je kunt verwachten en hoe je kunt besparen >>

Als je gebreken aan je camper constateert of er is schade ontstaan en wil je je eigen risico vergoed krijgen, dan kunt je een claim indienen. Ontdek hier waarmee je rekening moet houden in geval van een claim >>

Gratis advies

Onze camper experts zullen u graag persoonlijk adviseren. Geef ons gewoon een belletje.

+49-221-56797-706

Snel en direct

Wij nemen uw telefoontje onmiddellijk aan en beantwoorden uw e-mail binnen een dag.

service@camperdays.nl