
Onze hulp artikelen per onderwerp
Heeft u nog vragen? Wij zullen u graag de antwoorden geven.
Reservering en betaling
Hoe en wanneer betaal ik voor mijn camper?
Bij ons heb je de keuze tussen twee betaalmethoden: per credit card of per iDeal. Wij leggen je uit waar je op moet letten bij het betalen >>
Kan ik een camper boeken zonder creditcard?
Bij de meerderheid van de aanbiedingen is een creditcard noodzakelijk. Hoewel je geen creditcard nodig hebt voor de betaling, heb je wel een creditcard nodig voor het betalen van de borg. Lees hier waar je op moet letten bij het gebruik van een creditcard en waar er uitzonderingen zijn >>
Kan ik mijn camper annuleren of omboeken?
Wanneer reisplannen spontaan veranderen, is een flexibel annuleringsbeleid van essentieel belang. Veel camperverhuurbedrijven bieden gratis omboeking en tegemoetkoming in annuleringen. Wij hebben de belangrijkste info en de annuleringstermijnen van onze partners hier samengevat >>
Ophalen en inleveren
Kan ik mijn camper buiten openingstijden ophalen en terugbrengen?
Bij elke camperaanbieding vind je onder meer specifieke informatie over de ophaal- en teruggavetijden van het gekozen station. Je dient altijd op deze informatie te letten, want een het ophalen of terugbrengen van de camper buiten de openingstijden is meestal niet mogelijk >>
Welk rijbewijs heb ik nodig?
Bij de meeste campers die je via CamperDays kunt huren, is het normale rijbewijs klasse B voldoende. Je hoeft maar in een paar landen een internationaal rijbewijs te hebben. Wij geven een overzicht van welk rijbewijs het juiste is voor je camperreis >>
Heb ik een internationaal rijbewijs nodig als ik in het buitenland ben?
Verzekeringen en aanvullende diensten
Welke verzekeringen zijn inbegrepen in het Premium Pakket?
De meeste verhuurders bieden een premiumpakket aan met een aantal extra voordelen bovenop de basisverzekering. Lees hier wat het premium pakket inhoudt en wanneer het zinvol is >>
Wat is een one-way?
Als je de camper niet terugbrengt naar het station waar je hem hebt opgehaald, spreekt men van one-wayhuur. Bij veel verhuurbedrijven is dit alleen mogelijk tegen een zogenaamde one-way fee. Ontdek hier welke kosten je kunt verwachten, waar je op moet letten bij one-way routes en wanneer een one-way huur de moeite waard is >>
Wat kost een one-way?
Normaalgesproken rekent het verhuurbedrijf een extra vergoeding om de retourkosten te dekken. Deze vergoeding voor een enkele reis varieert naar gelang van het land, de verhuurder en de route. Lees hier welke kosten je kunt verwachten en hoe je kunt besparen >>
Hoe dien ik een klacht in?
Als je gebreken aan je camper constateert of er is schade ontstaan en wil je je eigen risico vergoed krijgen, dan kunt je een claim indienen. Ontdek hier waarmee je rekening moet houden in geval van een claim >>
Gratis adviesOnze camper experts zullen u graag persoonlijk adviseren. Geef ons gewoon een belletje. +49-221-56797-706 |
Snel en directWij nemen uw telefoontje onmiddellijk aan en beantwoorden uw e-mail binnen een dag. |